Izrada KEP knjige
Knjiga evidencije prometa vodi se na obrascu KEP koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo (u daljem tekstu: Knjiga evidencije).
Knjiga evidencije sadrži kolone u koje se upisuju podaci o:
1) rednom broju evidentirane promene;
2) datumu evidentiranja promene;
3) opisu evidentirane promene;
4) iznosu zaduženja;
5) iznosu razduženja.
Knjiga evidencije vodi se posebno za svako veleprodajno mesto, prodajni objekat i drugo prodajno mesto na kojem se obavlja trgovina na malo, pružaju komisione usluge i vrši otkup poljoprivrednih proizvoda i domaćih životinja.
Trgovac koji u okviru prodajnog objekta ima više poslovnih jedinica ili odeljenja, može da vodi posebno Knjigu evidencije za svaku poslovnu jedinicu ili odeljenje, u skladu sa ovim pravilnikom.
Trgovac koji obavlja trgovinu na malo van prodajnog objekta Knjigu evidencije vodi na nivou celokupnog svog prometa u trgovini van prodajnog objekta.
UKAŽITE NAM POVERENJE
Kontaktirajte nas! UVERITE SE U EFIKASNOST NAŠEG RADA. Pozovite 011 6300 207
Jednostavan rad sa dokumentacijom i prilagođavanje Vašim trenutnim programskim rešenjima
Pošaljite email na adresu info@aconto.rs i zajedno ćemo pronaći specijalno rešenje za Vas!
Aconto d.o.o.
U vremenu sve veće ponude i konkurencije veoma je važno da mudro izaberete poslovnog partnera. Mi Vam nudimo partnerstvo na duge staze sa velikim naglaskom na ličnom pristupu. Naš tim računovođa se stalno edukuje u svim oblastima računovodstva i poreskog zakonodavstva.
Pored konvencionalnog vođenja računovodstva takođe Vam nudimo knjigovodstvene i računovodstvene usluge na sedištu Vašeg preduzeća. U unapred ugovorenim terminima Vas možemo posetiti i pružiti celokupnu uslugu. Koristimo svoju programsku i kompjutersku opremu a možemo se prilagoditi Vašoj opremi. Dokumentacija ostaje kod Vas, knjiženje događaja je ažurno i najznačajniji je kvalitetan savet koji Vam je na dohvat ruke.
Radujemo se saradnji sa Vama.