Izrada KEP knjige

Knjiga evidencije prometa vodi se na obrascu KEP koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo (u daljem tekstu: Knjiga evidencije).

Knjiga evidencije sadrži kolone u koje se upisuju podaci o:

1) rednom broju evidentirane promene;

2) datumu evidentiranja promene;

3) opisu evidentirane promene;

4) iznosu zaduženja;

5) iznosu razduženja.

Knjiga evidencije vodi se posebno za svako veleprodajno mesto, prodajni objekat i drugo prodajno mesto na kojem se obavlja trgovina na malo, pružaju komisione usluge i vrši otkup poljoprivrednih proizvoda i domaćih životinja.

Trgovac koji u okviru prodajnog objekta ima više poslovnih jedinica ili odeljenja, može da vodi posebno Knjigu evidencije za svaku poslovnu jedinicu ili odeljenje, u skladu sa ovim pravilnikom.

Trgovac koji obavlja trgovinu na malo van prodajnog objekta Knjigu evidencije vodi na nivou celokupnog svog prometa u trgovini van prodajnog objekta.

UKAŽITE NAM POVERENJE

Kontaktirajte nas! UVERITE SE U EFIKASNOST NAŠEG RADA. Pozovite 011 6300 207

Jednostavan rad sa dokumentacijom i prilagođavanje Vašim trenutnim programskim rešenjima

Pošaljite email na adresu info@aconto.rs i zajedno ćemo pronaći specijalno rešenje za Vas!

Kako možemo da vam pomognemo?

Apsolutno fer ponuda u najkraćem mogućem roku.

Članovi smo: 

Prezadovoljni smo koliko je malo truda potrebno sa naše strane da završimo sve računovodstvene obaveze od kada koristimo usluge Aconto doo. Nekoliko poziva i e-maliova, za sve ostalo postara se Aconto doo.

Tomislav Jovanović
Finansijski Direktor, 3 Project d.o.o.

Zašto nas klijenti biraju?

Stručnost i iskustvo. 15 godina tradicije rada u regionu

Prilagođavamo se velikim, srednjim i malim kompanijama

Sa Vama gradimo dugoročan poslovni odnos

računovodstvene usluge

Aconto d.o.o.

U vremenu sve veće ponude i konkurencije veoma je važno da mudro izaberete poslovnog partnera. Mi Vam nudimo partnerstvo na duge staze sa velikim naglaskom na ličnom pristupu. Naš tim računovođa se stalno edukuje u svim oblastima računovodstva i poreskog zakonodavstva.

Pored konvencionalnog  vođenja računovodstva takođe Vam nudimo knjigovodstvene i računovodstvene usluge na sedištu Vašeg preduzeća. U unapred ugovorenim terminima Vas možemo posetiti i pružiti celokupnu uslugu. Koristimo svoju programsku i kompjutersku opremu a možemo se prilagoditi Vašoj opremi. Dokumentacija ostaje kod Vas, knjiženje događaja je ažurno i najznačajniji je kvalitetan savet koji Vam je na dohvat ruke.

Radujemo se saradnji sa Vama.

Zatražite BESPLATNU ponudu