Vođenje blagajne
Blagajna je grupa dokumenata za praćenje blagajničkog poslovanja. Knjiga blagajne mora se voditi za svako korištenje gotovim novcem u poduzećima i drugim pravnim licima.
Svaka uplata u blagajnu treba biti evidentirana uplatnicom, a svaka isplata isplatnicom. Oba dokumenta trebaju biti potpisana, te se kronološkim redom unose u blagajnički izveštaj. Izveštaj se najčešće vodi za tekući mesec, ali dopušteno je voditi i za drugačije postavljena razdoblja.
UKAŽITE NAM POVERENJE
Kontaktirajte nas! UVERITE SE U EFIKASNOST NAŠEG RADA. Pozovite 011 6300 207
Jednostavan rad sa dokumentacijom i prilagođavanje Vašim trenutnim programskim rešenjima
Pošaljite email na adresu info@aconto.rs i zajedno ćemo pronaći specijalno rešenje za Vas!
Aconto d.o.o.
U vremenu sve veće ponude i konkurencije veoma je važno da mudro izaberete poslovnog partnera. Mi Vam nudimo partnerstvo na duge staze sa velikim naglaskom na ličnom pristupu. Naš tim računovođa se stalno edukuje u svim oblastima računovodstva i poreskog zakonodavstva.
Pored konvencionalnog vođenja računovodstva takođe Vam nudimo knjigovodstvene i računovodstvene usluge na sedištu Vašeg preduzeća. U unapred ugovorenim terminima Vas možemo posetiti i pružiti celokupnu uslugu. Koristimo svoju programsku i kompjutersku opremu a možemo se prilagoditi Vašoj opremi. Dokumentacija ostaje kod Vas, knjiženje događaja je ažurno i najznačajniji je kvalitetan savet koji Vam je na dohvat ruke.
Radujemo se saradnji sa Vama.